Första inlägget!

Hej bloggen!

Har många gånger försökt gå ner i vikt, men ger oftast upp och fuskar osv.
Jag vill verkligen vara smal och snygg, det är min dröm.
Många kanske anser att jag inte behöver gå ner i vikt, men man ska väl göra vad
man själv tycker är snyggt, inte vad andra?

Så mitt namn och hur jag ser ut kommer förbli hemlig tills jag når min målvikt.
Jag kommer skriva alla mina komplex och svagheter och hoppas att flera kan komma in i min blogg och stötta varandra och peppa varandra. Är ni med?

Jag är redo!



Time will tell...


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande!!!!

2010-10-27 @ 00:50:00
Postat av: Tina

va kul, hoppas du blir lycklig av att nå ditt resultat. många kramar

2010-10-27 @ 01:15:41
Postat av: Petra

Han är inte player :)

2010-10-27 @ 14:39:03
URL: http://petrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0